#Simplyfans EHF 2020

On-site aktivacija blagovne znamke Gorenje na Evropskem prvenstvu v rokometu Avstrija/Norveška/Švedska.

Izbor naj navijačev

Za Gorenje smo za EP v rokometu zasnovali on-site aktivacijo s privlačno nagradno igro, v kateri smo razdelili več vstopnic in izžrebali nagrajence, najboljše navijaške videoposnetke pa zavrteli na velikih zaslonih od četrtfinalnih do finalne tekme v dvorani Globen v Stockholmu.

Naš vložek

Poskrbeli smo za celovito strategijo, vizualizacijo in produkcijo aktivacije. Gorenjev promocijski prostor smo opremili s sistemom za hipni zajem in obdelavo video posnetkov, LED zaslonoma ter terminalom za deljenje posnetkov. Zagotovili smo avtomatizirano produkcijo spotov za zaslone v dvoranah.

Naš dosežek

Vsak obiskovalec je lahko posnel svoj navijaški spot, sodeloval v nagradni igri, si posnetek poslal po elektronski pošti in ga delil na družbenih omrežjih. V najboljših navijaških posnetkih je uživalo tudi občinstvo v dvoranah.

(Malo manj) resna statistika

3

DRŽAVE IN MESTA

5208

KILOMETROV PO KOPNEM IN ZRAKU

0

NAVIJAČEV BREZ NAVIJAŠKIH REKVIZITOV

NAROČNIK

Gorenje

LETO IZVEDBE

2020

TEHNOLOGIJE

Vidster, ArtFX, deljenje po e-pošti